2008年6月19日 星期四

沙巴 2008 : 攻頂




昨晚真係 7:00pm 瞓得著,可能太累了,原本開了暖氣, 但太熱, 最後 off 左。

較了電話 2:00 am, 準時起身, 雖然仲想瞓.

2:30am 落樓下餐廳找 guide, 發覺全部人已集合, 有些還出發了!!

由 laban rata resthouse (3273m) 上山頂 (4095m), 仲有 around 820m高度要上 (3km 路), mountain guide 話今日日出時間為5:50-6:00am, 依家2:30am, 其實有些趕!! 在香港, 上甘高都要至少2小時, 何况現在是高地。盡力啦, 安全至上.

昨天全日下雨, 現在一踏出門口看看, 竟然一片雲都無, 仲漫天星斗, 好正呀!!! (不過無影到)

食左少少野, 整理好裝備, 風褸, 手套, 行山杖, 頭燈, 準備出發



2:30am, 7.8C , 都唔太凍



出發了, 以下可能是瀑光效果

好多人呀, 一條燈龍上山, 可以唔開燈



又開始難行了,仲濕,  要拉繩



這是一個要出示證明文件確認人名上山的 check point (Sayat-Sayat hut 3668m), 因每日有人數限制, 裡面真係有人當值 ka,,也只有經過這一站才能獲得真正的登山證書。

這裡也是最高的 resthouse, 住在這裡,上山好方便, 但食野和下山就...



越來越高, 大家都越行越慢, 周不時要休息, 沿途都見到有些人不適, 最好慢慢來.

我出發前帶了好多朱古力, power gel, 這程山果然食得晒

其實沿途都幾崎嶇, 最後果3-400m 好多時都要用繩, 摸黑時都發覺好多懸崖, 我想下山時應該大獲了。



仲有 1 km , 差不多4000m 了 !!!!!!!!!!!!!!





5:00am , 天好快光, 開始心急了, 但距離山頂, 仲有一段距離, 開始擔心看不到日出了......





5:40am, 終於到了頂了 (Low’s Peak), 但個天已越來越光. 個 guide 仲話6:00am 先天光. 最後個 peak, 我已經要邊開脚架邊跑上去了!!!!!!!

天氣不是太凍, 我估0-3度左右啦, 個身仲行到好熱, 只是有些大風

上到山頂後, 發覺地方好細, 沒有太多地方放脚架, 又多人,最後拍了以下的相片, 唔知是否日出, 總算有些少雲海,但效果不太理想, 唉, 已盡了力了.....



















後記:

最後我發現, 原來我是唔識影日出的!!! 請大家高手不要見怪。

好彩, 大家都無高山反應。

下次上頂, 最好早30分鐘出發, 會無甘趕!!

沙巴 2008 : 市內篇
沙巴 2008: 食, 食, 食
沙巴 2008: 神山上山篇
沙巴 2008 : 攻頂
神山- 終於都落山了.....
 沙巴 2008 : 出島遊


沒有留言:

張貼留言