2017年2月23日 星期四

新加坡親子遊2017-Day 1

新加坡親子遊 2017

好開心,又可以同謙謙去旅行了,等我寫返幾遍blog 可以比仔仔回憶下先。
2月18-22 日  , 剛剛跑完馬拉松,又正是生日附近, 不如就飛轉新加坡 和馬拉 Legoland

去新加坡因為好多野啱小朋友玩、交通方便,又安全, 只係住貴了dd.

第一日行程18/2:香港,新加坡,聖淘沙,海洋館,高速下滑車,海灘,亞洲最南點,食黃亞细肉骨飯。

18/2, 8點機,時間非常好,謝謝Geo 幫手book package 和trigger 今次的旅行!

謙謙的兒童餐,看就好靚,仔仔話蛋好硬 今次謙謙好乖 坐四小時機好定定看 movie.


下午12:00已到新加坡了,出市區好方便,先由T1 坐無人列車到T2, 再坐地鐵出去市區。我地去聖淘沙,在Harbourfront 站再轉 Sentosa express

好平, 3人只係$7.8。之後職員話仔仔甘細,唔洗買飛啦。

Ticket 話可用6次、開頭唔明,第二次再用唔work, 原來係可top up 5次,MRT staff 都話misleading
Sentosa express, 出示入住文件,可free一日。


坐1小時、終於到了Sentosa 的Festive Hotel, 好方便,就在車站旁。住Sentosa 好處就是非常方便玩,不過貴d 啦。



酒店房超大超正、仲有露台,謙超開心!

景色不錯!

在好多地方都有Foodrepublic, 仲以為在樓下food court.

今次真係新嘗試,全部門票在Klook 訂,價錢比現場買平好多,非常正。有人教去Chinatown 天宇買ticket, 但在Klook 買仲方便。
到步第一站,S.E.A. Aquarium。Klook 訂平一半。SEA 在酒店隔離 (Resort world),這水族館是全球最大,但又真係好多人, 好在多是世界各地人,不似香港只有強國人


摸海星,香港Ocean Park 己沒有了,呢道仲有。


由朝到依家,始終正正經經食野。Resort world 有個food court , 食本地野

呢個炒粿,好好味!


呢個就是 Sentosa express, 謙謙叫佢做毛毛蟲列車, 因為似毛蟲。

Merlion , 在酒店後面,可以比$行上去。成個山成個島基本上係旅遊景點,新加坡真聰明。

好啦,玩聖淘沙最好玩的活動了,skyline luge. 玩法係坐滑車從山上高速滑下,然後再坐吊車上山。

謙謙竟然唔驚,反而我畏高呀。仲話要玩多次

未夠限定高度,小朋友就要同大人同車。





坐吊車


再坐express 到beach station , 坐beach tram, 其實係車、到海灘和亞洲陸地最南端。


要過一條吊橋才到,條橋因為好多人行,左右擺動,仔仔行得好happy.

亞洲陸地最南端



最後一站,就係去小印度的黃亞細肉骨茶,鹵味,真係好好食呀,不過位置㡬吊腳。








今朝4:30起身,玩到夜晚22:00, 要返酒店訓了。



12 則留言:

  1. 玩得好盡興,從早玩到夜,謙謙無中途瞓著好叻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 中途都有抱住佢訓,不過佢貪玩ma

      刪除
  2. 玩得好盡興,從早玩到夜,謙謙無中途瞓著好叻!

    回覆刪除
  3. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 我未有謙謙時也無想過去,但真的啱小朋友玩

      刪除
    2. 星加坡似澳門好多美食, 可以去玩幾日.

      刪除
  5. klook 買票真係抵好多. 我都鍾意Foodrepublic d 美食.

    回覆刪除
    回覆
    1. Klook我第一次買,仲驚信唔過

      刪除
    2. 香港有D入場卷我都係K look 買。 有D要提早一日前買

      刪除
    3. 甘就好了,晤洗去旅行社買!

      刪除
  6. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除